♪ Geto Boys - The World Is A Ghetto



Komentarze:

01.02.2007, 22:16 :: 83.8.233.76
wiesniara
ostatni raz Ci odpisuje
jak nie zobacze nowej foty to obrazam sie na amen - naprawaznie :P :| yo yoo ...

ja mieszkam w poblizu torunia :D
w miescie zakochanych mrraau

28.01.2007, 13:34 :: 62.21.49.16
2h2h
wpadaj do mnie :)

27.01.2007, 18:38 :: 83.13.104.242
barbaretka
sloneczko :)

24.01.2007, 11:59 :: 83.24.148.10
pink
i powodzenia w Sesji - ja jestem z polowie

24.01.2007, 11:58 :: 83.24.148.10
pinked
powiem Ci Dziewczynko ze...po takiej dawce pozytywnych textoow jesty mi naprawde SPORO LEPIEJ :)

Dzieks :*

24.01.2007, 10:32 :: 83.8.240.147
wiesniara
juz Cie nie lubie
wchodzisz do mnie
a u Ciebie ciagle to samo ;(
szok tyle m-cy jedna fotka? :(
masaaaaaaaaakra!!

wstawiaj cos to sie odbraże :P

16.01.2007, 09:32 :: 83.15.223.130
renek
Jak tam sesyja kobieto ?

Napisz mi na gg, albo nie wiem gdzie swoj nr na kome, bo mi sie skasowało troche numerów w tym Twój :/

15.01.2007, 01:25 :: 83.24.159.139
pp
o! i jeszcze mooj lancuszko wezełek sesyjny ;)

Drogi studencie ,a nie najpierw powinno byc Droga studentko...
Droga Braci Studencka... Idea Jest
Idzie Sesja i jebie tymi glanami i korytarz az glowa boli na kacu. no ale to niema tak ze sa Ofiary a nie ma Winnych -
My Ofiary , to winny musi dostac becki , nie ma to tamto ! w zwiazku z zaistniałą sytuacją rozpoczenamy poszukiwanie tego Typa co to niby powiedzał ze " studiowanie to najlepszy czas w zyciu" Nie ma Litosci dla goscia ....
Rzeby bylo wiadomo ze to nie Ty to dopisz na dole swe imie/ksywe/numer w akademiku /cokolwiek i przeslij do pieciu innych studentow - Dorwiemy go! ( ej i nie szuraj buraj ze to jakis łańcuszek! jak łancuszek ,kiedy wezełek? RPS - RazemPrzeciwkoSesji
Agata - Zaneta - Pinked -


15.01.2007, 01:24 :: 83.24.159.139
Pinked sista
text Zuzki z dzis ( bawiłysmt sie w zagadki matematyczne ) i ja jej zadaje rozne takie latwe a ona mi takie z dziesiatkami juz hoho , i nagle mowio - to teraz cie zaskocze , siedemset plus dziewiecset ( juz mialam odp. ale uznalam ze zrobie jej przyjemnosc i sie pozastanawiam.... a ona wtedy " Ha! i nigdy tegoi nie policzysz bo ( z duma ze mnie przechytrzyła " NIE MASZ TYLU PALUSZKOOW ZEBY POLICZYC " hehehehehe

14.01.2007, 19:01 :: 83.8.234.94
wiesniara
a u mnie znowu nowe
a u ciebie nic nic oj ja sie chyba obraze na ciebie jak tak mozna ? :(
nie rozumiem nie rozumiem

a co do eXaminUF to ja bede 3mac kciuki ;]

14.01.2007, 15:31 :: 62.21.49.16
2h2h
gzdie nowe fotosy ? Witamy w 2zerozero7

14.01.2007, 13:59 :: 83.24.159.139
pinked
hop sa sa

Dzis wlasnie kiala moja mala do Mnie przyjechac ale chyba nie przyjedzie ;/

za to Ferie beda NASZE!!!! hehe

Pozdrawiam Cie Ciepluchno Dziewczynko wciaz czekam ze jednak fotki Nowe ;)) Tu jeszcze powrooca ;) :*

14.01.2007, 10:55 :: 83.238.201.25
zapalara
zosiek daj cos nowego pokaz sie bo jeszcze troche zapomne jak wygladasz:P
buziol:*

11.01.2007, 19:56 :: 83.8.232.12
wiesniara
jejka ale komplemtny mi walisz
wez bo sie zaczerwienie :P
buracka wiesniara z miasta? tego jeszcze nie było ;PP :)
a swoją drogą czemu nie :]

P.S NOWE CHCE NOWE FOTO :]

08.01.2007, 19:39 :: 83.8.249.167
wiesniara
tak ma byc :]
a ja jestem 87 ino IV letnią sql mam ,,,
taki to bayer ;]

08.01.2007, 09:48 :: 83.8.249.167
wiesniara
wiesz Ty co , same melanze Ci w glowie- kiedys to były wakacje i inna opcja teraz nie chce mi sie weekendami dygać do knajp aparatu - ni ni ni moze w wakacje cos ten teges? :D :) czemu nie ...
bede miala na uwadze Twoje zdanie
ale wiesz Ty co mnie tu krytykujesz a to foto ktore tutaj jest jest juz tak dlugo i jest tak nudne ze chyba sie pogniewam ... bierz sie do roboty ;]

07.01.2007, 21:50 :: 62.21.49.16
2hot2handle
ej no co Ty tej no gdzie jestes no ej tej ?

07.01.2007, 20:36 :: 83.24.119.17
pinked
< MEGA DAWKA POWERA DLA ZOSI :* >

05.01.2007, 14:27 :: 83.24.121.93
pinked
:* Moja Ty Tupacowana Pocieszycielko

ej - To musza byc jakies czary ze "poznalam" przez tego fbl tak Wyczesanych i pozytywnych ludzi

ogromny Hag dla Ciebie Dziewczynko ;)

04.01.2007, 07:39 :: 83.8.205.13
wiesniara
nowosc ! nowosc!
nowosc! nowosc! :]

03.01.2007, 13:39 :: 83.15.223.130
Rene
Ja mam dać coś nowego ? I kto to mówi !?

;p

02.01.2007, 18:03 :: 83.238.201.18
zapalara
zosiek dawaj cos nowego pokaz mordke bo dawno cie nie widzialam :D:D

dawaj dawaj :):)

01.01.2007, 21:44 :: 83.8.208.108
wiesniara
no dobra dobra ...
i znowu musisze krzyczec.....

JAAAAAAAA CHCEEEEEEEEEEE COSSSSSSSSSSSS NOOOOOOOOWWWWWWWWEEEEEEEEEEEGGOOOOOO !

23.12.2006, 23:54 :: 83.8.150.86
krootki
no widoczek interesiwny,
wygląda jakby się druty jarały :D

23.12.2006, 16:25 :: 83.8.204.174
wiesniara
OkiS nie kazdy musi lubic swieta :P

Ale to nie zmienia faktu ze czekam na njussssssa :D

=]
pozdrawiam

21.12.2006, 17:19 :: 83.238.201.18
zapi
zosiek dawaj nowe foto!!!!!!!!!!!!!!

21.12.2006, 10:00 :: 195.205.110.191
paziu
Fajny zachód słońca :)

19.12.2006, 01:15 :: 83.26.220.41
zepsute-kakao
ja tyż poproszę nową xD

z wieśniarą ładnie prosimy:D:D:D

12.12.2006, 22:47 :: 83.8.235.94
wiesniara
ja chce nową fote ja chce nowa! PROSZEEEEEEEEEEEEEE

09.12.2006, 21:02 :: 83.8.239.183
wiesniara
njusss?;>

03.12.2006, 10:19 :: 83.24.142.21
pinked
ej wracaj do Mnie wracaj bo tesknie ...

:*

28.11.2006, 18:52 :: 83.8.218.236
wiesniara
;)
gra slonca- ciekawe wyszly budowle
pozytyw ;]

24.11.2006, 11:44 :: 83.24.157.66
P.
z Marsa jest tenze Lewy ;) ( tak mi odpowiedzial..)

21.11.2006, 21:59 :: 83.24.173.188
p.
abc polskiego abecadla ... Zosia ze stolka spadla ;) heh

czesc Zosiowe Slonko ;)

15.11.2006, 17:41 :: 212.182.95.137
renek
Panna Zosia zapomniała, że ma fotologa.

;x

02.11.2006, 18:33 :: 212.182.95.137
renek
Może coś nowego ? ;>

29.10.2006, 15:53 :: 62.21.49.185
2hot2handle
juz jest :)
chcialbym jeszcze zeby takie sloneczko bylo. U nas juz leje :(

27.10.2006, 20:49 :: 195.95.170.213
bartosz
spoko fota

15.10.2006, 14:22 :: 212.76.33.104
pinked
oo ooo
to ja bede orginalna i napisze cos o focie...

ladna fota

;) pozdrro :*

14.10.2006, 01:34 :: 212.76.33.104
pinked po poolnocy
DoDoDoBraNoc :*

13.10.2006, 23:35 :: 83.23.27.189
w8-4me
;)

12.10.2006, 23:43 :: 87.105.25.22
lesyeuxverts
:))))))

12.10.2006, 21:52 :: 83.14.90.250
zapi
fajne :)

11.10.2006, 22:56 :: 212.76.33.104
pinked
powiem Ci Dziewczynko ze...nie no Droga Rajderko ze foto archiwalne i moze aktooalna sa jednak nadal kroociootkie ale rosna sobie rosna powolootkoo i obiecaly ze uropsna jeszcze dloogie ;)

10.10.2006, 21:08 :: 212.182.95.137
rene
Jaka znowu rozprawa !?

09.10.2006, 14:27 :: 212.76.33.79

powiem Ci Dziewczynko ze...No własnie martwi Mnie to twoje Odcinanie Sie ...

i tylko te twoje slowa " wrooce" w ostatnim ( i chyba juz jedynym ...) poscie u Ciebie ,podnosza Mnie troche na doochoo

a z Biurkiem to pomysl PrzePrzedni i Kiedys To Zrobimy - to moowiłam Ja , Agatka ;) heh


09.10.2006, 01:15 :: 212.76.33.74
p.
ejj ejjj

cos sie porobiło i niema tego co bylo ..

Nie
Nie
Nie Znikaj tak jak Kiedys noooo

wrooc
wrooc i To Teraz Wrooc i teges szmeges bo sie poplacze noooo

09.10.2006, 01:12 :: 212.76.33.74
pinkewd po poolnocy
powiem Ci Dziewczynko ze...myslałam o BioorkoFotologoo hehehe - czyli codziennie foto " Co Zyje Ma Moim Bioorkoo" ;) heh

JKak bede zakładac to Napewno wezme Cie do Wspoołtwoorcoow ... i jeszcze pare FotoZiomoow

sie wie

pozdrro pozdrro

08.10.2006, 23:42 :: 83.19.143.218
i-luv-tangerine
madsoul?